neděle 19. listopadu 2023

Úlovky z deníku 3 - Medvěd

 Tě péro, bambíno!

Jsme u třetího dílu těch největších, nejsmutnějších, nejvtipnějších a nejsilnějších slintů z mého deníku! V dnešní části se budeme zaobírat několika kapitolami v časovém rozmezí od května do srpna 2022. Hlavním tématem bude můj tehdejší poměr s osobou, o které budu z důvodů anonymity hovořit jako o "Medvědovi". Mezi kapitolami o něm je vložená ještě jedna kapitola o koncertu Aurory Aksnes (protože deník je veden chronologicky), rozhodla jsem se mu však věnovat samostatný článek, medvěd-free zónu pro mou milovanou Auroru. Nyní jdeme bručet!

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

„Teď si píšeme každý den a... Oh boi.“
- 27. 5. 2022

„Jenže ouha, jakmile mi někdo začne věnovat tolik pozornosti a má o mě upřímný zájem, celá má centrální nervová soustava se mi přesune do kundy. Obzvlášť pokud se jedná o kluka. Nevím, jestli to je ovlivněné biologií a mými reproduktivními orgány, nebo v tom má prsty heteronormativita, ve které jsem byla vychovávána. Každopádně bych byla radši, kdyby ty prsty byly jeho, ve mně.“
- 28. 5. 2022
Tohle ani nepotřebuje glosu, jen doprovodný pláč.

„Přitom bych svůj vztah vůči němu nepopsala jako romantický crush. Nemám motýlky v břiše, ale v kundě.“
- 28. 5. 2022
Feruška poprvé v životě byla nadržená z někoho, ke komu nemá žádné romantické city, a nedokáže to pochopit. xddd

„Je na tom něco strašně intimního, když Ti někdo zahraje a zazpívá, jen a jen pro Tebe. Je to pro mě zcela nové, ale taky zcela atraktivní.“
- 28. 5. 2022

„Těším se, až zjistím, jak velké jsou jeho ruce, až mě chytne pod krkem. A třeba má velké i něco jiného, hehe.“
- 28. 5. 2022
Tyhle horny zápisy mě vždy pobaví, obzvlášť když je čtu po hodně dlouhé době a už pro mě nejsou relevantní.

„Hrozně moc chci s ním píchat, ale obávám se jedné věci. Přece jen seks má pro mě velký význam. Co když se do něj díky tomu zamiluju? Nejsem teď připravená na jakoukoliv jinou romanci, než tu s Větvičkou. Jednak je to pro mě stále dost brzo po rozchodu a musím si v sobě ještě vyřešit hodně věcí,“
- 28. 5. 2022
Tohle zní jako basic věc, ale jsem ráda, že jsem to tehdy napsala. Dnes mi to dává přehled, jak moc jsem tehdy byla v těchto svých potřebách uvědomělá a zda jsem vlastně čekala outcome tohoto všeho.

„Haha, vše o strachu z intimity beru zpátky. Stačila jedna jediná poznámka na škrcení, abych mu o všem řekla. Líbí se mi a já jemu taky. Oba rádi budeme kamarádi s výhodami.“
- 29. 5. 2022
Wow, to bylo rychlé. 

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

[o tom, že se schylovalo k seksu, ale já odmítla, protože mi bylo úzko, a Medvěd s tím byl v pohodě]
„Moc si vážím toho, že reagoval takhle. To je něco úplně jiného, než Davidovy debilní poznámky, že jsem "necíťa" a co se se mnou děje, že nechci seks. Medvěd mi dokonce po odjezdu psal, že mi děkuje za otevřenost a za to, že jsem si řekla ne. Po tom, co ke konci vztahu dělal Davi, mi tolik respektu připadalo sci-fi.“

- 3. 6. 2022
Na tohle si moc dobře pamatuju. Byť tenhle románek ve finále nedopadl dobře, tohle byl pro mě moc důležitý moment. Po dlouhé době na mě nebyl vyvíjený žádný tlak kvůli seksu. Žádné přemlouvání, žádné ponižující poznámky, prostě okamžité pochopení a respekt. Přesně tohle jsem tehdy potřebovala - zažít si, jak to má správně vypadat, byť to bylo bare fucking minimum. Je to vtipný a zároveň neskutečně smutný, opustit borderline abusive vztah a potom padnout na zadek z borce, kterému sice leží laťka na zemi, ale alespoň ta laťka už není dva metry pod zemským povrchem, jako to bylo doposud.

„Bylo pro mě najednou zvláštní ležet v posteli s jiným mužem a pusinkovat se s ním.“
- 3. 6. 2022
Šest let vztahu je dlouhá doba, a je v pořádku, že to nějakou dobu zabere, než si člověk zvykne na všechny změny. Neboj se, Betynko z minulosti <3

„Taky se v jednu chvíli zasmál stejně jako *lví píčus*, což mě taky vyvedlo z míry. Asi se toho nikdy nezbavím.“
- 3. 6. 2022

„I když je už desátým dnem pride month, já prožívám intenzivní heteroseksuální období.“
- 10. 6. 2022
Oh, moc dobře si pamatuju, jak mě za to Furča mučila.

„Doufám, že nejsem v procesu zamilovávání se. Od našeho setkání totiž nejsem tolik nadržená, jako spíš toužící po intimitě, jakékoliv.“
- 10. 6. 2022
And that was the moment I knew I'm screwed.

„Naše přátelství je pro mě hodně uzdravující. Ale zároveň hodně návykové, až moc.“
- 10. 6. 2022

„Moc dobře vím, že bych si měla držet odstup, ale prostě to nejde. Vím, že se spálím, když se mi už teď tolik zapalují lýtka, ale o něj se spálím ráda. Jak jinak mám poznat, že jsem stále naživu?“
- 10. 6. 2022
To jsem byla já, Betynka z minulosti, která potřebovala vůči někomu chovat obsesi a zároveň strach, že o tu osobu přijde. Protože to bylo jediné, co znala, a proto jí to poskytovalo určitou formu útěchy, živilo ji to, pohánělo kupředu. Už takhle nikdy nechci žít.

„Zase se stanu žvýkačkou a přilepím se.“
- 10. 6. 2022

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

„Poslední dobou se cítím menší. Jako by se mi najednou zmenšil vesmír.“
- 14. 6. 2022

„Jako kdybych byla plně uvědomělá kytka, která cítí, že roste, a musí teď odhadovat a zjišťovat, kam vlastně roste, kterým směrem, aby se mohla případně připnout k plotu nebo se jinde naopak dorovnat. Jakmile totiž povyrostu o něco víc a budu nakřivo, už to spravit nepůjde, zatímco takhle v začátku jo, ale musí se to včas podchytit.“
- 14. 6. 2022

„Největší problém je, že jsem popínavá rostlina, ale nechci jí být. Příčí se mi to. Jenže ať se snažím jak chci, nedokážu to vlastní vůlí změnit.“
- 14. 6. 2022

„Nechci být na Medvědovi závislá. Vím, že to není parťák na furt a že je jen otázkou času, kdy se naše cesty zase rozejdou. Ale i tak cítím, že se na něj upínám, a strašně mě to frustruje.“
- 14. 6. 2022

„Aklimatizační šok po rozchodu, umocněný medvědím mazlením a enormním pérem.“
- 14. 6. 2022
To, jak často zmiňuju penis tohohle člověka, vlastně docela dost vypovídá o základu naší koexistence. Je to smutný.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

„Můj děložní čípek bude tohle přátelství s benefity nenávidět.“
- 19. 6. 2022

„Měla jsem v plánu mu říct o tom, jak moc jsem se na něj v poslední době upnula, aniž bych chtěla a že mě to sere. Doufala jsem, že se o tom nějak pobavíme, ale on mě utnul pobaveným smíchem, že to jsou moje pocity a tedy i moje problémy.“
- 19. 6. 2022
A to byl jeden z mnoha momentů, kdy jsem pochopila, že prcám červenou vlajku.

„Teď si jsem jistá, že se nezamiluji.“
- 19. 6. 2022

„Čím víc ho poznávám, tím víc jsem vzdálená. Ale na mazlení a píchání si ho ještě nechám.“
- 19. 6. 2022
Tady zním jako ta největší píča pod sluncem. Pravdou je, že ta druhá věta je dost nucená. V té době jsem se nedokázala smířit se svou demisexualitou, s tím, co pro mě vlastně sex a intimita znamená. Byla jsem ve fázi, kdy jsem intimitu vyžadovala, ale zároveň jsem odmítala jakoukoliv romanci. Problém je, že u mě jakožto demisexuálního člověka jdou tyhle dvě věci ruku v ruce, a zkrátka a dobře nedokážu mít intimitu bez romance. Nedokážu mít s někým přátelství s benefity bez citů. Tady jsem byla ve fázi, kdy jsem to o sobě zjišťovala, ale nechtěla jsem si to přiznat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

„To mě uklidnilo. Věděla jsem totiž, že jsem udělala maksimum pro to, aby se to vyřešilo, a pokud nevyužil téhle dobré příležitosti si promluvit, je to jeho minus.“
- 6. 8. 2022
Tohle je docela důležité. Byl to jeden z momentů, kdy jsem se naučila se nevinit za divné chování jiných. Pokud cítím, že ten člověk má se mnou problém, vyzvu ho k tomu, abychom si o tom promluvili, a on toho nevyužije, v tom případě už to víc neřeším. Protože vytvořením prostoru pro komunikaci jsem udělala vše, co jsem mohla, a zbytek už není na mně.

„Ujistila jsem ho, že rozhodně nejsem naštvaná, možná jen trochu smutná. A že budu ok.
Ale oh boi, večer jsem byla šechno jen ne ok.“

- 6. 8. 2022

„Během celého toho měsíce se mi mnohokrát honilo hlavou, že bych to měla sama utnout. Tak proč jsem teď tak emocionální?“
- 6. 8. 2022

„Sotva spolu fungujeme jako kamarádi, natož abychom byli něco víc. Navíc jsem viděla mnoho jeho red flags. Nechtěla jsem s ním vztah. Tak proč se i přesto cítím takhle a oplakávám to? Oplakávám vůbec ztrátu intimity s ním, nebo ztrátu intimity jako takové?“
- 6. 8. 2022
Ouuu, this hits hard.

„Ať už jsem do něj byla zamilovaná nebo ne, racionálně si uvědomuji, že je tenhle "rozchod" pro mě dobrý, protože už se aspoň nebudu kvůli němu tolik trápit a čekat na něco, co nikdy nepřijde.“
- 6. 8. 2022

„Mám strach, že mám vůli gumového medvídka a že to všechno začne zase nanovo.“
- 6. 8. 2022
"Vůle gumového medvídka" zní jako něco, co by řekla Katastrofé. Nejsem si jistá, zda ji tu cituji, nebo ne, ale pokud ano, shoutout to Katastrofé artist.

„Navíc já nejsem žádná náhrada, žádná náplast po zlomeném srdci. Je mi jasné, že kdybychom byli spolu v posteli, nemyslel by na mě. On totiž na mě nemyslí vůbec.“
- 6. 8. 2022
More like >on totiž nemyslí vůbec<, sestro.

 [citace Větvičky] »Myslíš, že podvědomě hledáš náhradu za Davida? Dokážeš být vůbec sama?«
- 16. 8. 2022
[zvuky zranění v minecraftu]

„Intimita je droga a já jsem na odvykačce.“
- 16. 8. 2022

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pokud jste dočetli až sem a chcete víc spicy tvorby, mohu vás odkázat na články "Medvědí poezie" a "PPP", což jsou mé básničky právě o Medvědovi. V deníku je mám přepsané taky, ale v mém vymyšleném písmu. Proto místo toho přikládám jinou dvoustranu, úryvky z písniček od Aurory. Yeehaw!


Žádné komentáře:

Okomentovat