čtvrtek 30. listopadu 2023

Hodnotím plemena koní část 4.

Opět prokrastinuji od učení se fyziologie. Tak tady máte další hodnocení.
Všechno je opět samozřejmě nadsázka, všichni koně jsou krásní, chytří, úžasní a zaslouží si lásku. Já si jen ráda rýpnu. 

1. Clydesdale - 5/10
Nijak extra mě nezaujal. Ani špatný, ani zajímavý, prostě kůň. Akorát velký.

















2. Welsh cob - 10/10
Tohle jsou chonkeři, co se mi fakt líbí, a klidně bych si je všechny vzala a adoptovala, protože jsou opravdu roztomilí. Jako tohle je jedna z forem ideálního koně, za mě. To je třeba nejvíc koňovitý kůň.

















3. Americký shetlandský pony - 1/10
Tohle plemeno je reálně výkřikem o pomoc - nebo výkřikem, že nevíš, co s penězma. Wtf. Proč bys tohle prostě dělal. Ježíšikriste.












4. Norik - 7/10
Za prvé je v mých očích zachraňuje má víceméně pozitivní zkušenost s nimi, zadruhé je v mých očích zachraňuje fakt, že mají v Rakousku jejich puntíkatou variantu, tak mi přijdou aspoň trochu zajímaví. Cute.












5. Holštýnský kůň - 2/10
Němci jsou asi fakt posedlí teplokrevníky, ale reálně ještě nevyprodukovali žádné plemeno, které by bylo zajímavější něčím jiným, než že vysoko skáče, takže si celá Evropa díky tomu může poměřovat penis v tom, komu koník přeskočí víc barevných tyček nad sebou. /affectionate samozřejmě /všechny urážky myšleny v Minecraftu

















6. Percheron - 10/10
Tohle je třeba tažný kůň, který se mi extrémně líbí. Nevím, cítila bych se s ním bezpečně, velice ho cením, je fakt S-tier herka.






















7. Exmoor pony - 7/10
Protože už straší i v Česku, tak se k nim vyjádřím jen tak, že jsou roztomilí - docela.














8. Orlovský klusák - 5/10
Jako je možná docela krásný, ale vypadá, že má třeba 0,5 IQ. Ale zase mu nechci křivdit, třeba má 1 IQ, ale u zrovna závodního koně tohoto typu bych moc inteligence neočekávala. Meh. Hezkých bílých koníčků je sice plno, ale ne každý si zaslouží plný počet bodů.




















9. Americký klusák - 3/10
Další takový. Můj názor automaticky znáte. Nevím, můj typ koně to úplně není. Jakože jo, mám zkušenost s křížencem klusáka, a ten byl zlatý, ale jedna vlaštovka jaro nedělá. Zajímavý jako chleba s máslem.
















10. Konik - 6/10
Pro ty, co neví, tak tohle má být jakože tarpan vyšlechtěný nazpátek - což asi celkem cením. Jen je to poník, a to prostě cenit nedokážu, na to mám asi moc vysoké ego nebo tak. 


1 komentář: