čtvrtek 28. září 2023

Úlovky z deníku 2 - Bouře

Tě péro, bambíno!

Jak jsem již slíbila, je zde pokračování mých úlovků z deníků, které si vedu. Tentokrát jsem čerpala stále z prvního deníku, od konce března 2022 až do půlky dubna 2022. Je to sice relativně krátký časový interval, nicméně se v něm stalo hodně. Rozchod, úleva, znovuobjevení libida (kvůli jehož nedostatku jsem se původně rozešla, mimo jiné důvody) a úžasný pocit svobody. Zpočátku to bude dost bitter, ale nelekejte se, ono se to zlepší <33

→odkaz na první část←

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 „Včera v jednu ráno jsem se rozešla s Dávidem. Ukončila jsem tak vztah, který trval přes šest let, od 8. 10. 2015.“
- 29. 3. 2022
Yeeehaw!

„Už jednou se chtěl rozejít na konci roku 2019 a minulý rok v červenci znova. Bylo na čase se vzdálit, aby to tolik nebolelo, až to udělá potřetí (a naposled).“
- 29. 3. 2022

[citace Davida] »A řeknu to předem, prosím neříkej, že to je má vina, protože pak tady budeme ping pongovat celý večer.«        xddd
- 29. 3. 2022

„Vysvětlila jsem mu, že se prostě cítím už pár měsíců asexuálně a že tedy nebudu dělat nic, s čím se necítím dobře. Posílání nahých fotek je pro mě intimní věc. Nemohu je posílat, když se na to necítím. On na to: »Nemůžeš nebo nechceš? Ok, chápu tě, ale pochop i ty mě že tvé neustálé odmítání není nic příjemného.«“
- 29. 3. 2022
Představ si guilt-trippovat svou holku, že ti neposílá nudes a že se kvůli tomu cítíš špatně.

[o mé asexualitě] „Na to mě osočil, že se tedy nesnažím pro to nic udělat. Ptala jsem se, co s tím jako mohu dělat. Prý neví. Moje slova, že to je přirozené mít ace období a že s tím nic neudělám, ignoroval.
On: »Není nic nebo nechce se ti to řešit?«
Já: »A jak to mám podle tebe řešit?«
On: »Nevím ok, whatever, dořešíme jindy. Jak teda vidíš to stěhování? Talk to me nice.«
Ne, nedořešíme. Obviňuješ mě z toho, že se nesnažím být sexuálně aktivní pro tvoje potřeby.
On: »Hledej řešení a ne výmluvy proč něco nejde.«“

- 29. 3. 2022
Tohle snad ani nemusím glosovat, jak velkej je to shitfest.

„A vlastně se to tím všechno vyřešilo, protože mě svým chováním ujistil, že rozchod je nyní jediné správné řešení. Nechci vztah, který funguje jen na tom, že posílám nudes a roztahuju nohy. Tečka.“
- 29. 3. 2022
Slay, queen <33

[citace Davida] »Tohle ale zní jakože chceš dobrého kamaráda než partnera pro život.«
- 29. 3. 2022
Kámo, jestli můj partner není zároveň mým nejlepším kamarádem, je to vůbec můj partner???

„Stále ho chci ve svém životě, jen už ne v hlavní roli. Je na čase, abych se jí chopila já.“
- 29. 3. 2022
Neboj, drahá, to Tě přejde a nakonec spolu utnete kontakt úplně </3

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

„Ulevilo se mi.“
- 1. 4. 2022

„Když si nejsem jistá, kdy ještě stojím na své zahradě a kdy už jsem na cizím pozemku, radši moc nechodím a držím se na místě. Respektuji své sousedy. Holt musím počkat, než se postaví plot. Snad ho se sousedem postavíme společně, přece jen sám se nepostaví. A sama ho stavět nehodlám, když je to pro nás oba. I soused musí vědět, na čí trávník sere jeho pes.“
- 14. 4. 2022
Betynka o nastavování hranic.

„Miluji ten pocit, že si mohu se sebou dělat co chci.“
- 14. 4. 2022

„Konečně mohu milovat jak chci.“
- 14. 4. 2022

„Jsem svobodná, šťastná, zamilovaná, a taky strašně nadržená.“
- 14. 4. 2022

„Trochu se cítím provinile, že mi křičí vulva tak brzo po rozchodu...“
- 18. 4. 2022
Neciť se provinile, drahá, to je prostě tím, že už jsi nevnímala sex jako svou povinnost <3

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tady to utnu, protože následující zápis je z konce května, kdy se v mém životě otevřela nová minikapitola jménem Medvěd. Stay tuned for more!~ 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat