sobota 16. září 2023

Hodnotím plemena koní část 1.

 Tady Bleska.

Budu hodnotit plemena koní. Je to moje oblíbená kratochvíle. Prosím všechny lidi, kterým třeba ještě nebylo deset a vezmou si to osobně, už jenom protože jejich milovaný školní koníček je třeba moravský teplokrevník - já miluju koně celým srdcem, tohle je nadsázka, každé zvíře je jedinečné a úžasné. Pokud teda není moravský teplokrevník. Berte to jen jako vtip <3 Každý koník si zaslouží spoustu lásky.


1. Anglický plnokrevník - 2/10

Tohle zvíře je naprostý psychopat. Reálně nesouhlasím s tím, aby se chovali dál, protože ti koně jsou jako na pervitinu, ale žádný nemají. Ty dva body jsou za to, že občas mají nějaké zajímavé genetické barevné variace (dominant white) a že je to taková živá formule.








2. Arab - 1/10

Zaprvé. Foukne na něj vítr a umře. Zadruhé, jeho rodiče jsou bratranci. Zatřetí, bojí se sám sebe. Začtvrté, je prostě na rovno ošklivý. Nevím, prostě mě netáhnou plnokrevníci. Jo, a taky má jiný počet bederních obratlů, než normální koně, což je další informace z anatomie kterou musím nosit v palici a to mě bytostně s*re.








3. Quarter horse - 1000/10

V mých očích naprosto dokonalý kůň, správně chonky, správně osvalený, pro mě většinou tak akorát vysoký. Quarteři mají hrozně moc tvarových a barevných variací, dalo by se z jejich hřbetu střílet z kulometu a stejně to budou mít úplně v paži. Reálně bych za takové zvíře prodala ledvinu. Možná ze mě taky mluví moje komplexy z toho, že mám malý zadek, tak si to chci kompenzovat koněm, který má v plemenném standartu velkou pr*el.












4. Shetland - 1/10

Čisté zlo. Víte, proč jsou tak dlouhověcí? Protože je Satan nechce zpátky.









5. American paint horse - 1000/10

Další perfektní kůň. Kůň mého srdce je paint horse. Miluju je. Strakáčci. S dobrou povahou. Pro jednoho každého z nich bych se zabila, klidně bych skočila do hluboké vody, a to mám fobii z vody a když jsme byli u moře, tak jsem doslova stála na místě u břehu a klepala se. 






6. Shagya arab - 0/10
Arab z aliexpressu. Ne, ani to, že je to bílý koníček mu nepomůže.









7. Akhal-teke - 10/10
Překvapuje mě samotnou, že to říkám, ale to plemeno je úžasné. Vypadají, že právě vylezli z Berghainu. Jako být Grimes, tak si takového koně strčím do klipu. Vrchol designu.







8. Morgan - 11/10
Abych taky pořád nebyla jen kritická. Morgani se mi líbili vždycky. Mám strašně ráda jejich barevné možnosti a stavbu těla, jsou elegantní ale pořád mají v sobě takovou zvláštní chonkovitost. A mají krásné hlavy. Klasicky si moc mimochodníky a podobně nejedu, ale morgani jsou fakt zajímaví. 









9. Moravský teplokrevník - 1/10

Bod za to, že je z Moravy. Dala bych i bod za to, že je to kůň, ale bohužel mě existence tohoto plemene ničí na tolik, že jim ho prostě neuznám. Ze Slovácka stejně není pokud vím, takže mě to netrápí.








10. Fríský kůň - 3/10

Jo, jsou pěkní a vypadají emo, ale jejich rodokmen opsal kruh, takže vyexpirují tak za týden. A protože I aM nOt LiKe OtHeR gIrLs I'm probably just autistic tak jsem nikdy moc nepochopila tu obsesi jimi. 



1 komentář:

  1. Ty jo, já reálně neznám ani jedno z těch plemen. :D Takže teď, když o nich už vím, na ně budu vždycky nahlížet se stejnýma předsudkama.

    OdpovědětVymazat