sobota 2. září 2023

Úlovky z deníku 1 - Před bouří

Tě péro, bambíno!

V dnešním článku jsem se rozhodla vám vypsat některé úlovky z mých dvou deníků, které si vedu od léta 2021 až dodnes. Některé budou oof, jiné zase chichi, další mohou navodit "bruh momenty". Sem tam vložím i menší glosu označenou žlutou barvou textu.

Protože jsem nakonec objevila takových úlovků docela dost, rozhodla jsem se je rozdělit do více článků. Úlovky v tomto článku pochází z období mezi červencem 2021 a polovinou března 2022, tedy dokud jsem ještě chodila s Davidem. O samotném rozchodu je potom celkem dlouhá kapitola, proto si ji necháme na někdy jindy. Teď zpátky do před-rozchodové éry!

Začneme zvostra, brouku!

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

„Bolí mě, že už pro nikoho nejsem číslo jedna.“
- 20. 7. 2021

„Myslím, že mu opět plně důvěřuji,..“        xddd
„Mám z toho všeho vážně radost, z obnovení našeho vztahu i ze sebe samé,...“   
xdddd
- cca polovina září 2021

[popis snu] „...Když jsem si vzpomněla, že jdu dnes poprvé na výšku. Zjistila jsem, že už mi ujela tramvaj a tedy přijdu pozdě, takže jsem se rozhodla, že nepůjdu vůbec a na výšku se zase vykašlu.“
- 20. 9. 2021 

„Voněla po rozmarýnu a levanduli.“
- 20. 9. 2021

„Všechno to začalo, když jsme si spolu domlouvali další seks.“
- 23. 9. 2021

„Copak ji nikdy nepřestanu milovat?“       
- 23. 9. 2021

„Nechci vypadat jako nadržené prase, kterému jde jen o jedno. Ale taky nechci předstírat, že se nic neděje, a že nechci, aby si omotala svoje stehna kolem mých ramen.“
- 30. 9. 2021

„...Možná až na moment, kdy mi zajela prsty do vlasů a zatahala mě za ně, v tu chvíli mě opustil můj drahocenný mozek a dlouhou dobu odmítal můj návrat.“
- 15. 11. 2021

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

„Vadí mu, že se poslední dobou tolik věnuji poníkům. Podle něj to přeháním. Věnuju tomu příliš času, peněz, prostoru a energie. Mnohem víc než jemu.“
- 18. 1. 2022
Loool, představ si žárlit na hobby tvého partnera, ještě když se tomu ta osoba věnuje jen nárazově, párkrát za rok.

„Celá situace mi připomíná náš konflikt v roce 2013-2014, kdy mi vyčítal, že jsem příliš posedlá Lunarií. Proto jsme se tehdy přestali bavit. Jsem pyšná na Betynku z minulosti, která si stála za svým a radši s někým utnula konakt, než aby se vzdávala části sebe samé. Možná se inspiruji.
- 18. 1. 2022
Yasss queen, inspiruj se!

„Davida moc miluji, ale sebe musím milovat víc, protože se sebou samou budu žít do konce života.“
- 18. 1. 2022

„Celou dobu jsem nad možností rozchodu přemýšlela a byla dost nerozhodná, ale teď, když se před námi tohle rozhodování zhmotnilo, uvědomila jsem si, že tyhle moje pocity jsou jen dočasné a že doopravdy o něj nechci přijít.“
- 22. 1. 2022
Ano, dočasné to vskutku bylo - přestala jsem se cítit extrémně uncomfy až když jsme se konečně rozešli :'D

[o Davidovi] „Stále svou Betynku miluje a akceptuje takovou, jaká je.“
- 22. 1. 2022
To sis jen myslela, děvče moje zlaté.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

„Můj mozek si opět hraje na kundu zpocenou, jako vždy.“
- 15. 2. 2022

„Moje city vůči jiným jsou můj vlastní problém. Nemohu od lidí očekávat, že je vůči mně budou opětovat.“
- 15. 2. 2022
Zvýrazněno velkým zlatým rámečkem, takže to asi bylo hodně důležité.

„Ano, já vím, píšu pro sebe a ne pro ostatní... Ale do psaní vkládám velký kus sebe samé, a pokud se tenhle kus nelíbí lidem, na kterých mi záleží, prostě to bolí.“
- 15. 2. 2022

„Mnohé by se vyřešilo, kdybych psala pouze do šuplíku. Jenže já jsem chlubivá kunda a mám potřebu svou tvorbu sdílet s ostatními.“
- 15. 2. 2022

„Třináctého března jsem se ztratila v lese. A bylo to skvělé!“
- 15. 3. 2022

„A musím říct, že jsem na sebe moc pyšná. Ještě před dvěma roky bych se v takové situaci panicky rozbrečela a nevěděla bych, co mám dělat. Teď jsem se vysloveně bavila.“
- 15. 3. 2022

„Nemohu se dočkat, až se zase ztratím. Jedině tak se zase najdu.“
- 15. 3. 2022
Wow, deep shit, jednou jedinkrát ses ztratila v lese a udělalas z toho životní journey.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Druhý díl coming soon~

Žádné komentáře:

Okomentovat