sobota 5. září 2020

Vítejte!

 Přeji krásné ráno, dopoledne, poledne, odpoledne, večer, či noc. Prostě kteroukoliv denní i noční dobu ve které se vaše zbloudilá duše dostala na náš blog.

Pro začátek bychom se asi měly představit. Představit nás i náš blog.

Je nás tu šest děvčat, různých věků a velikostí, ale s jen jednou společnou mozkovou buňkou. Ne vždy ji bude mít ta, co píše.

Blog jsme si založily v návalu nostalgie při zálohování našich starých blogů na Blog.cz - budiž jim země lehká. Tento blog nemá žádné konkrétní zaměření, máme v plánu psát tak nějak o všem, od recenzí přes glosy, po myšlenkové výlevy i jen něco pro zasmání. Takovou všehochuť kde si každý něco najde. Můžete očekávat články od každé z nás jednotlivě, i články, které budeme psát společně.

Co se našeho url týče, většina z nás je LGBT+. Až na jednu heteračku. Kdo ji pozná, vyhrává zlatého bludišťáka a sušenku. Podezření můžete psát do komentářů pod jakýkoliv článek. Ale pokud nás znáte v reálu, neúčastněte se.

Toliko o blogu. A teď něco o těch úžasných slečnách, co ho spravují!


Jess

Ahoj! Říkejte mi Jess.

Já napsala ten úvod. A závěr.

Je mi 21. Jsem tu nejstarší - a taky nejmenší. Od Furie jsem dostala Oscara za nejlepší/nejhorší humor. Jsem z Prahy a studuji na filozofické fakultě na Karlovce a připravuji se tak na úspěšnou kariéru žebráka překladatele. Už dlouho jsem nic moc nepřečetla, ale pořád říkám, že to je moje oblíbená činnost, protože spoustu let to byl můj hlavní koníček a pořád knihy miluju i když už spíš jen v teorii. Teď spíš čtu a píšu fanfikce.

Mám ráda Marvelovky a filmy od Tima Burtona. Co se hudby týče, zasekla jsem se v posledních dvou dekádách a jedu Linkin Park, My Chemical Romance a tak dále.

Když mi přinesete jídlo, pomůžu vám s úkolama.

Jo a společný blog byl můj nápad.


Sandstar

Cs, říkejte mi Sandstáro. Nebo Fondý. 

Je mi 20 let, ale duší i vzhledem jsem třináctka. Narodila jsem se v prokletém městě, a to sice v Brneinu. A zde budu i studovat.
Jsem skeptik, pseudoumělec, ráda čmárám ve Photoshopu portrétky zvířat a ještě raději vymýšlím příběhy hluboký jak Mariánskej příkop. 
Baví mě hraní počítačových her, byť mám wooden pc. Mezi mé oblíbence patří NieR (!!!) série, Dishonored série a Fallout série. Mým snem je streamovat na Twitchi.
Jsem obvykle mírumilovnej a tichej člověk, ale když někdo vyhrabe jistá témata, tak se ze mě stává běsnící zmrd, který se sotva ovládá. 
Jo, ještě mám dvě korely a pokoj plný masožravek.


Lea

Zdravím! Mým internetovým pseudonymem jest všeobecně Lea (Leuška:)), ale najdete mě i s přezdívkou Lea Lala či Lisiska (to především na deviantartu).

Je to už víc než půl roku, co jsem dosáhla plnoletosti v naší zemi. Nicméně se nic nezměnilo, jen musím dělat o něco víc telefonátů, které ze srdce nesnáším. Bydlím kousek od Prahy, studuji na gymnáziu - letos nastupuji do maturitního ročníku.
Ráda kreslím tradičně i digitálně (i když digitálně o trošku víc) především lidi a kočky. Kočky  m i l u j u  - od mala s nimi vyrůstám a moje první oblíbená knižní série byli Warriors, i když jsem četla jen první dvě knihy (v té době mi bylo 10). Dále ráda sjíždím seriály, čtu fantasy knihy a procházím si tumblr, sem tam všechno tohle upřednostňuji před face-to-face komunikací. Hlavně když mám vybité sociální baterky.
Jo a ještě taková poslední zajímavost - už mnoho let skautuji a dokonce jsem zástupce vedoucí oddílu. Yey! Ale nemůžu se dočkat, až to předáme dál, je to pěkná makačka.


Kristy

Ahojte, říkejte mi jak chcete, slyším i na Andulku, Sonica a Koně. A kdysi dávno, před mnoha miliony let, jsem vystupovala pod přezdívkou Bleskobleska *wink wink*

Su osmnáctiletý vodnář ze Zlína s kořeny na Slovácku. Z celé duše miluju zvířata (obzvláště koně, krávy a dinosaury všeho druhu), orientační běh, umění a čarodějnictví, protože můžu. Ráda pomáhám na farmě a vyvádím vosy z bytů, takže mi vlastně taky můžete říkat Vosař. Když jsem okolo svých oblíbených lidí a můžu být sama sebou, tak se chovám jako čtrnáctiletý nevybouřený kid. Ostatně mám Lunu ve střelci, takže o důvod víc, proč jsem tak střelená. 
Mým životním snem je být veterinář, bydlet na azylové farmě a vlastně být tak nějak obklopena cottagecore aesthetics. Jo, a pokud mi někdo přivede poníka, tak ho rovnou požádám o ruku.


Furča

Přeji krásný den všem

Jmenuji se Fúrie, dvacetiletý beran s kořeny na Moravě a srdcem v Praze. Láskou mého života je Florence Welch a její dokonalý hlas. Jsem čarodějnice, pracuji s astrologií, orákulem a lehké rituály. Studuji diplomacii a nově se angažuji v politické sféře. Ráda bych se dostala do zastupitelstva na Praze 8, abych mohla udělat pozitivní změny, které Karlín nutně potřebuje. Jsem ambiciózní člověk s láskou k podnikání. Není to posledně, co mé jméno někde uvidíte.


Bety

Ťau! To nejlepší a nejlínější patří na konec, takže tady mě máte! Jmenuji se Bety.

Na tomto světě otravuji již dvacet let. Pocházím z Prahy, ale už více než jednu dekádu žiju v oblasti Barrandienu. Jsem takový ten zakomplexovaný člověk, co potřebuje umět všechno, a tak ve finále neumí vůbec nic, mé záliby se proto hodně střídají. Kdysi jsem chtěla být spisovatelkou a napsat knihu o svém vymyšleném světě, časem jsem ale zjistila, že jsem líné hovno a nechce se mi psát, takže jsem tento sen pověsila na hřebík. Teď sním o profesi psycholožky, proto chci začít se studiem na filozofické fakultě. To mě ale čeká až za rok, momentálně mám rok pauzu od studia, abych se osamostatnila, dala zdravotně do pořádku, a v neposlední řadě získala praxi - jsem sociální asistentkou v azylovém domě.

Jinak jsem vcelku nudný člověk. Baví mě vyrábět šperky, kreslit, sbírat drahé kameny a Filly koníčky, hrát simíky, a především spát. Poznáte mě podle zrzavých vlasů, roláčku, flanelky a kočičích chlupů úplně v š u d e.


Tak to jsme my! Doufáme, že se vám u nás bude líbit a případně k nám naženete i další publikum. Kdybyste ještě něco chtěli vědět, určitě nám neváhejte napsat do komentářů!

Vaše homo hody


P.S.: Tenhle článek jsem rozepsala koncem srpna. Až dnes se mi povedlo dokopat všechny ostatní napsat svoje medailonky. Jen tak pro představu jak to vypadá, když píšeme společně a proč mezi společnými posty pravděpodobně budou d l o u h é prodlevy.

Žádné komentáře:

Okomentovat